luni, 21 septembrie 2009

Labagii din tren! Ce e de facut?


Am ramas datoare cu o mica povestioara despre obsedatii din tren. E greu in ziua de astazi sa fi fata. Dar si mai greu este sa arati cat de cat bine. Atragi multe priviri pofticioase desi nu asta iti propui, desi nu te imbraci provocator, desi stai cuminte pe scaunul tau din tren, desi ai bilet de tren care ar trebui sa-ti asigure o anumita siguranta.

Degeaba ai toate astea daca ai ghinionul ca langa tine sa se aseze un cocalar care profita de orice ocazie sa te deranjeze cu intrebari intime, care te priveste insistent tot drumul si care pe deasupra, te mai si filmeaza cu un telefon mobil, probabil pentru a se lauda cu isprava lui din tren sau pentru a descarca mai tarziu filmarea pe mai stiu eu ce site-uri.


Cam asa se rezuma ultima mea "aventura" cu trenul. Eu, impreuna cu o prietena si cu o alta fata(pe care nu o cun) am fost hartuite timp de 2 ore de un TIGAN(subliniez cuvantul TIGAN pentru ca vreau sa fie clar pentru toata lumea ca numai un TIGAN ar putea avea un asemenea comportament), fara ca cei din jur(ma refer aici la barbati) sa se sinchiseasca sa ne ia intr-un fel sau in altul apararea. Am fost nevoite sa apelam la Politie pentru ca individul sa fie indepartat de noi. Bineinteles ca TIGANUL a fost luat cu binisorul si aproape RUGAT...da a fost rugat sa ne lase in pace. Nu a fost coborat la prima statie desi nu avea nici macar bilet. Dar nasul, din ce sa traiasca si el daca nu din spaga?

Ma bucur ca povestea s-a incheiat totusi cu bine pentru ca daca politistii nu reuseau sa-l indeparteze de noi as fi fost nevoita sa apelez la sprayul paralizant pe care il am mereu cu mine. Normal ca atunci as fi fost dusa direct la sectie chiar daca actionam in legitima aparare. Acesta este unul dintre cazurile mai "fericite" daca pot sa-l numesc asa.

Am aflat si despre cazuri mult mai grave cand labagii isi satisfaceau nevoile sexuale langa fetele din tren.


Ce e de facut in aceasta situatie? Am dreptul sa ma apar sau astept sa ma violeze un astfel de individ?

Un comentariu: